« Sluit navigatie

Een brand identity bouwt loyaliteit en vertrouwen op.

Maak uw bedrijf memorabel

Brand identity, welk fancy woord is dat nu weer? Wel, het is niet meer of minder dan de visuele identiteit van uw merk. Het zorgt voor herkenbaarheid en consistentie over de hele lijn. Belangrijk dus als u zichzelf wilt onderscheiden van concurrenten. Als u consequent dezelfde kleuren, lettertypes en visuele elementen gebruikt in uw communicatie wordt uw merk alleen maar sterker. En daar gaan we voor.

WAT MoxyOne VOOR JE BRAND IDENTITY DOET

Logo in verschillende toepassingen

Een logo is een grafisch symbool. Het is iets anders dan een woordmerk (de vaste manier van vormgeving van de woorden die uw bedrijfsnaam maken). Bij MoxyOne weten we als geen ander hoe een visueel aantrekkelijk logo gecreëerd wordt dat perfect bij uw producten of diensten aansluit.

Grafische bibliotheek

Het is altijd handig om over een volledige bibliotheek van grafische elementen te beschikken. Dit zijn alle kleine elementen van je branding die je kan gebruiken voor je communicatie, gaande van achtergrondtexturen tot icoontjes of de gekozen kleurblokken. Wij helpen je een samenhangende look voor je bedrijf te creëren.

Stijlgids kleurgebruik & lettertypes

Een corporate kleurenpalet wordt meestal gedefinieerd door de kleuren in je logo. Meestal wordt er best voor één à twee kleuren gekozen. Al zijn sommige logo’s wat complexer en worden er dan wel meerdere kleuren gebruikt. Bij MoxyOne houden we er steeds rekening mee dat uw logo ook moet werken in één kleur. 

Daarnaast zorgen we ervoor dat er slechts een handvol lettertypes worden gebruikt in uw communicatie. Dit zorgt voor homogeniteit en een rustige uitstraling. Het schept vertrouwen en duidelijkheid. De keuze van de lettertypes die voor uw bedrijf het best werken, worden bepaald wanneer de branding wordt uitgewerkt. Eenmaal de typografische identiteit van uw bedrijf bepaald is, moet deze consequent worden gebruikt. Wij waken daarover.

Stijlgids voor afbeeldingen

Steeds exact dezelfde afbeeldingen gebruiken in uw communicatie werkt natuurlijk niet. Al moeten alle afbeeldingen wel een consistente look en feel hebben. U kunt kiezen voor helder verlichte foto’s of juist kiezen voor beelden met veel zwarte tinten. Steeds close-ups? Liefst soft focus of toch een voorkeur voor scherp gedetailleerde afbeeldingen? Misschien wilt u geen gebruik maken van foto’s? Lijntekeningen, animaties, illustraties of tabellen en grafieken kunnen ook werken. Waar u ook voor kiest, u moet consistent zijn in uw stijl en met de materialen die u gebruikt. En dit zowel in print als online.

  • Logo in verschillende toepassingen
  • Grafische bibliotheek
  • Stijlgids kleurgebruik & lettertypes
  • Stijlgids voor afbeeldingen
Achtergrond afbeelding

keyboard_arrow_up

Deze website gebruikt cookies om uw gebruikservaring te verbeteren. Door verder te surfen op deze website of op “Aanvaarden” te klikken, geeft u toestemming voor het gebruik van cookies, waaronder cookies van derde partijen.

Opgelet: sommige functies op de website zullen niet werken als u cookies uit zet.